Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів протягом 14 днів після отримання товару покупцем.


Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».


Строки повернення і обміну

 

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримано умови повернення товару:

- подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар не був вжитий та не має слідів використання споживачем;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо не дотримано умов повернення, ми можемо відмовити покупцю у поверненні товару.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Доставка товару проходить за рахунок покупця!

При огляді товару на пошті перевіряється повна наявніть комплекту, наявність дефектів або справність товару!

Якщо умови не дотримані, ми можемо відповити у поверненні або обміну!

Повернення коштів:

- Повернення коштів здійснюється у повному обсязі вартості товару( при обміні або повернені)

- Повернення коштів відбувається протягом 1-4 робочих днів 

- Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцю

- Якщо клієнт сплатив товар до того як його отримати, та без вагомої причини відмовився, що спричинило додаткові витрати(платне зберігання,переадресація) тоді з сумми сплаченої за товар віднімаються витрати по доставці

 


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.